zondag 8 september 2013

Parajumpers Denali les goed kan iedereen overkomen. Maar ze zijn verk

eten dat het bestaat. Ik ben het verspreiden van het woord.
De meeste van de mensen om me heen vertellen me Im mijn tijd verspillen, en gewoon opgeven. Ik begrijp niet waar ze zijn, om tot een conclusie van gewoon opgeven komen. Voor mij denken dat ik haar dat de meeste van hen niet geloven in zichzelf, en dus geloof niet alles goed kan iedereen overkomen. Maar ze zijn verkeerd. Ik geloof, dat is alles dat telt. En ik zal niet ooit stoppen. Deze puzzel moet door de mensen te worden gehoord. Geloof me, dit is goed spul. Elke keer als ik het lees, ben ik verbaasd dat ik geschapen zo'n prachtig stukje kunst. En als ik niet verkopen geen, zullen de mensen die de tijd om te luisteren hebben altijd DE, met al zijn dromen en ideeën, in hun ziel.

Er zijn vele redenen dat u kan nodig zijn om te leren over Hindoe Poëzie. Wat is het eigenlijk? Waarom moet ik leren over het? Wat kan het voor mij doen? Dit zijn allemaal vragen die u vraagt je misschien af.

Het is een vorm van hindoe-po

Geen opmerkingen:

Een reactie posten